No, I can't forget this evening

Oh, your face as you were leaving

But I guess that's just the way the story goes

You always smile

But in your eyes your sorrow show

Yes, it shows



No, I can't forget tomorrow

When I think of all my sorrow

When I had you there, but then I let you go

And now it's only fair that I should let you know

What you should know



I can't live, if living is without you

I can't give, I can't give anymore

I can't live, if living is without you

I can't give, I can't give anymore

我無法忘記今晚

當你離去時的臉龐

但我想那就是故事的結局

你一直保持著笑容

眼裡卻流露著哀傷

沒錯,那是哀傷



我無法忘記明天

當我想到自己的憂傷

我擁有了你,卻又讓你溜走

現在我只是想讓你知道

一些你該知道的事



我活不下去,如果生命中失去了你

我無法付出,我再也無法付出

我活不下去,如果生命中沒有你

我無法付出,我再也無法付出
arrow
arrow
    全站熱搜

    ivy 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()